söndag, november 30, 2008

Rengöra porer


Små, mörka prickar håller på att ta över min näsa och haka. Hålla porerna rena är ett ständigt pågående uppdrag som jag sällan lyckas med. Jag borde egentligen beställa tid för djuprengöring och ansiktsbehandling på skönhetssalong. Men det har jag inte råd med.

Frågan är alltså om mojängen ovan är värd knappt 400 kronor hos Haléns. Enligt beskrivningen ska apparaten öppna porerna och rengöra huden på djupet. Jag utgår ifrån att kuren handlar om ånga.

Är det ett okej budgetalternativ?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såg en idagför 200 kr, tror det var jula eller plantagen.
400 kr låter lite väl dyrt för ansiktsauna, vet inte ifall det e så effektivt mot porer

Anonym sa...

Ska kanske spana vidare efter billigare ånga för porrengöring.

Anonym sa...

Varför inte bara köra på klassikern? Skallen över en kastrull med kokande vatten.

Anonym sa...

Kör den metoden nu. Hade tänkt mig något mer civiliserat tillvägagångssätt :)