torsdag, november 20, 2008

Röd fodralklänning

399 kr

Trodde som sagt att jag redan hade hittat årets julklänning. Men så dök satindressen ovan upp hos Lindex. Med lite god vilja kan man säga att klänningen påminner om en budgetupplaga av Helena Segers rödblanka stass på Fotbollsgalan.

Tyvärr är klänningen för lång för att passa en pygmé som mig. Det hindrar mig dock inte ifrån att tycka att fodraldressen är fin ändå. Finns även i svart till flickan på kontoret.

En liten fråga: som tvättråd står det ”ej vattentvätt”. Hur tvättar man kläder utan vatten? Är jag den enda som inte vet det?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Blev också lite sugen på den där från lindex, men så provade jag den..... Som vanligt får inte boobisarna plats, trots att man gick upp i storlek. It sucks!! -E

Anonym sa...

Lika trist varje gång när saker inte passar ):

Ibland undrar jag vem klädjättarna egentligen syr åt. Det är i alla fall inte efter mina mått.

Anonym sa...

inte mina heller! ;)