torsdag, november 20, 2008

H&M:s fuskpäls


Den i bloggvärlden så hajpade fuskpälsen från H&M finns nu i webbshopen. Endast storlek 34 var slut när jag kikade in senaste. Men allvarligt talat flickor, är pälsen verkligen värd att springa benen av sig efter?

Jag lägger hellre till en slant och köper en riktigt fin fuskpäls än hostar upp knappt tusen kronor för något som liknar en ryamatta. Och det sagt med reservationen att jag inte har sett plagget i verkligenheten.

Glömde nästan. Rabattkoderna 1304 och 1825 ger hundra kronor rabatt i Perssonimperiets nätbutik just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HM har en väldigt usel produktbild
på pälsen. Har beskådat den hos bla
Modefeber, Engla och Alexandra, man
kan inte tro att det är samma päls.
Dåligt av HM att gå ut med en
så urusel bild.

Anki

Anonym sa...

Så den är alltså snyggare i verkligheten?

Bilden ovan påminner mest om en tovig mattta :)

Kristina sa...

Även jag kom för sent till HM, en 34 fanns kvar. Men den var snydd i verkligheten. Jag hittade( efter ett hemskt felköp på Humana)tillslut en fin fuskpäls på Emmaus i Malmö.