tisdag, oktober 21, 2008

Tips vid rakning


Det finns uppenbarligen en rädsla för hår i det här landet som jag inte begriper mig på. Nio av tio män vill att damerna har ett vältrimmat underliv, enligt Aftonbladet. Själv har jag givit upp planerna på att finna en metod att hålla pälsen i schack på ett mer permanent sätt.

Rakhyveln fortsätter att vara min bästa kompis. För ansning av de mer intima ställena kan jag rekommendera RSFUS:s lödderserie ”Private area”. Kostar strax under 60 kronor tuben på Apoteket om jag inte minns fel.

Easy Shavin’ Intim Shaving Gel och Nice n’cool Intim After Shave är de mest skonsamma rakprylarna som jag hittills har hittat. Men det kräver som sagt underhåll. Om man sedan väljer att fixa bikinilinjen eller mer är upp till var och en. Att en del väljer att inte göra någonting alls förstår jag också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såg dessa för någon dag sen och tyckte att en del av förpackningarna var förvånansvärt snygga!

Anonym sa...

De är förvånansvärt bra oxå :)

I alla fall dom jag har provat.

Anonym sa...

Kräver nio av tio damer att deras killar rakar pungen?

Anonym sa...

Nix. Kappt var sjunde dam gör det.