söndag, oktober 19, 2008

Halva priset


Kolla vad jag hittade på H&M:s outletavdelning! Ballerinaskor för 49 kronor paret – och samtliga färger finns i storlek 36. Perfekt köpläge inför nästa vår. Med undantag för den guldgula skon har jag ett par i varje färg. Som kompensation har jag i stället den rosa modellen i två exemplar.

Köpte första paret i våras. Och det gillade jag så mycket att jag slog till på ett nytt i juli då jag ville försäkra mig om att ha ett par nya, fräscha rosa skor nästa sommar också. För jag har traskat landet runt i dem.

Fast jag är lite besviken på modellen i silver. Skon är inte lika ljus i verkligheten som bilden ovan gör sken av. Bara så att du vet. Fast det kanske man kan ha överseende med för 49 kronor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde samma sak tidigare i år! Men jag är dock supernöjd med den dikreta silverfärgen! Ville ha nått som nästan gick i lila.

Nu ligger ett par och väntar på att få bli traskade i kommande vår/sommar!

Anonym sa...

Vad kul! Då är jag inte ensam om att ha bunkrat upp med skor till nästa år.

De rosa var mina favoriter hela våren och sommaren.

MissMagicGirl sa...

Så fina!

Anonym sa...

De är inte bara fina; de är sköna oxå! Kvalitén är högre än vad man kanske skulle tro om H&M.