tisdag, oktober 21, 2008

Inriktning på bloggen

Vad vill du egentligen läsa om här? Hitintills har jag i princip bloggat om allt som jag har hittat om kläder, skor och accessoarer. Ska jag fortsätta med det? Eller ska jag bli mer selektiv och bara skriva om saker som jag verkligen gillar?

Vill du ha kvalité eller kvantitet?

Vi tar ett exempel: eftersom jag är blott en tvärhand hög och kurvig ligger petite mig varmt om hjärtat. Inlägget om mitt senaste jeansköp från ASOS Petite har alltså en självklar plats i den här bloggen.

Samma sak gäller för ”För gammal för Sofi” och ”Chosen by Caroline Winberg hos Lindex”.

Däremot är jag inte gravid och mitt intresse för mammakläder är lika med noll. Inlägget om plagg för blivande mammor skulle därför inte få vara med om jag blir mer restriktiv i bloggandet.

pollcode.com free polls
Vad ska jag blogga om?
Allt som handlar om shopping Bara det som jag gillar Inget. Lägg ner skiten!


  


I ordet shopping ingår förutom kläder även böcker, musik, teknik och annat som ryms bland avdelningar i högerspalten.

Inga kommentarer: