söndag, september 28, 2008

Vad kostar en klippning?

Stället jag klipper håret hos har höjt priset för vanlig klippning från 395 kronor till 475 kronor. Dyrt, tycker jag. Särskilt som jag bara klipper topparna. Tar ungefär 45 minuter. Eller rättare sagt frisören klipper i 15 minuter och fönar i 30 minuter.

I morgon ska jag därför testa en ny frisör efter tips från en kompis. Toppklippning bör vara lektion 1A på frisörutbildningen. Alla borde kunna göra det. Hur mycket betalar du för en klippning? Sätt ett kryss nedan.
Vad kostar din klippning?
0-200 kr
201-300 kr
301-400 kr
401-500 kr
501-600 kr
601 kr eller mer
  
pollcode.com free polls

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då: Toni & Guy, ~5-600kr, dyrt men bra och det är waste med snygga skjortor och ful frisyr.

Nu: Cykelhjälm, luvtröja och klippmaskin från Philips. 0:-, lite mek att klippa sig själv men det går.

Anonym sa...

Toni & Guys frisyrer har jag aldrig begripit mig på. De för trendiga och kräver för mycket underhåll för min smak.

Klippmaskin? Nja, men syrran är livsfarlig med saxen :)