söndag, september 28, 2008

Trasiga jeans

Är det snyggt? Jag har sett en och annan bloggerska/läsare av bloggar höja de söndertrasade jeansen bredvid från Topshop till skyarna. De kanske vet något som jag inte vet. För jag tycker att brallorna stinker white trash lång väg.

Det är liksom bara cigaretten i mungipan och en trailer i den amerikanska södern som fattas för att bilden av bimbon utan stil och utbildning ska bli komplett.

Att någon vill hosta upp nära 550 kronor för ett par trasiga jeans är för mig obegriplig. Jag kan riva sönder dina byxor för hälften!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Man skulle varit en fluga på väggen när snacket kring den byxan gick på designavdelningen...Är det förresten inte lite kesjsarens nya kläder över dem. Jag menar om de är så hypade bland bloggvärldens kejsarinnor och adeprer, så tillhör jag nog den skara bönder som inte fattar nåt utan bara garvar....

Anonym sa...

ADEPTER menar jag.

Anonym sa...

Då sitter vi i samman båt :)
Jag tycker brallorna ser gräsliga ut!

Smaken är som bekant delad. Men min mor har lärt med att man alltid ska se hel och ren ut. Sedan spelar det ingen roll vilka kläder man bär, bara den är rena och hela.