söndag, juni 29, 2008

Var köper jag Friis & Co?

332 kr
617 kr
617 kr

Den frågan får jag ofta. Någon som har några bra tips? Själv äger jag två danska väskor. En röd och en guldfärgad. Den första är köpt hos Mixage, den andra hos Pour Toi.

På nätet kränger Zoovillage och StreetOutlet bagar från Friis & Company. Tid & Lust gör det också. Ibland har även Lyxoutlet väskor inne. Likaså Kii. Samma sak gäller hos Nelly.

Undra om inte också MQ gillar danskt? Souk på Drottninggatan i Stockholm gör det absolut. Salt på Kungsgatan i huvudstaden har också väskor inne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!
Jag har en biljett över och letar sällskap.

kramar maja/leia

Anonym sa...

Tack för inbjudan! Men jag jobbar då.

Gigi sa...

På klädbutiken NOW hittar man väskorna. Finns bland annat i Upplands Väsby centrum.