lördag, juni 21, 2008

Vad ska jag blogga om?

Frågan är enkel. Vad vill DU egentligen läsa om här? Shopping i allmänhet eller något mer specifikt likt underkläder eller skor? Eller du kanske skulle vilja veta något helt annat? Typ vad jag röstar på? Berätta för mig vilka ämnen du vill ha i bloggen så ska vi se vad jag åstadkomma.

Svara gärna med en kommentar eller i ett mejl. Går också bra att sätta ett kryss i min superempiriska undersökning nedan. Själv är jag mest road av kläder, väskor, skor, böcker och ekivoka vuxenaktiviteter.
pollcode.com free polls
Vad ska jag blogga om?
Shopping Ekivoka lekar Böcker Annat   

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Varför inte en kombination av de förslag du nämner?
Köptips på lust-saker, lustkläder, vanliga kläder, recensioner på vanliga böcker, lite "sexigare" böcker?
Har f ö köpt och läst "How to walk,tease and please like a playboybunny". Din åsikt vore skoj.
/K

Anonym sa...

Tja, varför inte... Tokigare kombinationer har man ju fått föreslagna :)

Boktiteln är en ny bekantskap för mig. Vad handlar den om? Kanske läge slänga ned den i shoppningvagnen nästan gång det är dags att köpa böcker hos AdLibris. Såg att den fanns där nämligen.

Anonym sa...

Hej igen!
I boken berättar 3 fd playboybunnies om "allt"; kläder, kost, träning, sex, uppförande mm. Lite kul bok faktiskt. Inget helt nytt men helt ok.