söndag, juni 29, 2008

Min realogik: Skinnskor

Jag erkänner. Jag är en svag människa. Jag är inte i desperat behov av ett par turkosa skor. Jag behöver rättare sagt inga alls. Men efter att ha sneglat en längre tid på sötnosarna bredvid blev frestelsen till slut för stor och i dag slängde jag in en order hos La Redoute.

Dessutom var skinnpjucken på rea, nedsatta från 369 kronor till 221. Kan det bli mer kärlek än så? Jag tjänade alltså 148 kronor på att köpa skorna. Det är min logik.

---
UPDATE: Nu blir jag orolig. I butiken står det att skorna finns i lager. Fast på orderbekräftelsen som damp ned i inboxen väntas leveransen ta 5-10 veckor. Vilket stämmer? Jag vill inte vänta i drygt två månader på dojorna. Då är ballerinasäsongen över. Fan ta La Redoute för tvetydiga besked!


UPDATE#2: Rabattkod 81122 kirrar avdrag på upp till 70 procent på utvalda varor.

Inga kommentarer: