lördag, juni 21, 2008

Bredare bh-band


Jag blir inte klok på La Redoutes bh-storlekar! Finns bysthållarna ovan i 80A eller inte?! Ingen blir gladare än jag om så är fallet.

Har ju länge klagat på att det är ont om bekväma bh:ar i små kupstorlekar i det här landet. A-kupa med breda axelband går knappt att få korn på ens med stjärnkikare här.

Och nog ser axelbanden ovan ut att vara bredare än genomsnittet. Men den stora frågan är som sagt: finns de i A-kupa?

Vore också intressant att se hur modellerna ser ut bakifrån. Räknar iskallt med att det inte är några minimala spaghettitrådar till bh-band på ryggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vågar inte beställa BH:ar alls för dom brukar aldrig passa. :/


Har en tävling här ifall du är intresserad: www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2984875

Anonym sa...

Nja, bh:ar brukar faktiskt vara lättare att beställa för mig än andra plagg. Däremot är det sällan som jag hittar modeller jag gillar.