lördag, maj 03, 2008

Överskattad klänning

Ser att klänningen bredvid ligger ute till försäljning hos Tradera för närmare 500 kronor på vissa ställen.

Lite konstigt, med tanke på att den fortfarande säljs i butik för 249 kronor. Hittade den i går bland annat i H&M-butikerna på Sergelgatan, Hamngatan och Drottninggatan i Stockholm.

Var övertygad om att jag skulle lägga vantarna på ett exemplar när jag fann en 38:a. Men efter att ha känt på klänningen insåg jag att tyget är tunt.

Så jag provade inte ens den färgglada kreationen. Än mindre köpte jag den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den är väldigt snygg, synd att du sa att kvaliten är inte lika bra. för den ser ju fin ut =)

Anonym sa...

Jag vet. Den ser superläcker ut på bild. Jag var helt inne på ett köp ända tills jag stötte på klänningen i butik. Då var den inte lika fin längre.

Anonym sa...

Jag hade klänningen hem och provade, men det var dåligt tyg, och den var bred så att man såg gravid ut, åkte och lämnade tillbaka den.

Anonym sa...

Jag kom aldrig så långt att jag provade... Skönt att veta att jag inte missade nåt.