onsdag, maj 07, 2008

Jeans i perfekt längd


Ryktet om jeansen i rätt längd för mig stämde. I dag har jag således gjort något som jag aldrig gjort förut: shoppade hos Gina Tricot. Hur kvalitén är har jag inte en susning om. Men för 299 kronor kan den knappast göra mig mer besviken än kvalittuttan hos Rock & Republic.

Hoppas bara att brallorna inte töjer sig för mycket. Storlek 27 var aningen tajt över lilla magen. I stället köpte jag storlek 28 som i dag sitter perfekt. Skulle brallorna töja sig en centimeter eller två i midjan kommer de alltså inte att vara lika perfekta längre. Å andra sidan kryper jeansen kanske lite i tvätten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad skönt att du äntligen hittade ett par bra jeans....jag tycker faktiskt att gina´s jeans håller väldigt bra med tanke på priset.

kramar

Anonym sa...

Jag är nöjd än så länge :)