måndag, maj 05, 2008

Röd korsettklänning


Den här röda H&M-klänningen tror jag kommer att passa perfekt till mina röda H&M-sandaletter. Skapelsen ovan är av samma snitt som min blågråa klänning. Den finns också i grått. Men jag ser så blek ut i den färgen att det är inte aktuellt för mig.

Nästa projekt är att köpa världens bästa axelbandslösa bh. Den svarta som jag har från Urban Outfitters är bra, men vill ha en som är bäst. Några förslag någon? Jag har till dagens datum aldrig hittat en perfekt bysthållare utan axelband. I avvaktan på detta kör jag utan bh.

Personligen hade jag inte gråtit om klänningen varit aningen längre. Jag är rätt pryd av mig. Dessutom gillar jag att kunna böja mig ned utan att halva rumpan syns. Av okänd anledning tycker jag också att den blågråa klänningen är snäppet vidare över bysten – trots att båda är i storlek 38.

Kan den ena vara felmärkt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin klänning!

Anonym sa...

Tackar! Jag gillar den skarpt.