tisdag, maj 13, 2008

Shoppingkväll med Veckorevyn


Aha, Veckorevyn kallar till modevisning på torsdag! Inte illa. För en gång skull kanske man skulle ta och tacka ja till en av alla dessa inbjudningar som dimper ner i mejllådan med jämna mellanrum.

25 procent i rabatt hos Topshop funkar för mig. Dessutom går delar av försäljningen till Stadsmissionen. Topshop har också en petiteavdelning där jeansen nääästan är lagom långa på mig.

Fast ännu mer gillar jag idén med vanliga modeller gestaltade av ett gäng galanta bloggerskor. Jag är som bekant urtrött på alla dessa klädhängare till supermodeller som är retuscherade ut i fingerspetsarna. Fram för fler olika typer av tjejer på catwalken!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skalll gå och visa upp klänningar i Göteborg imorgon! Tycker det skall bli skitspännande!

Anonym sa...

Kul! Då kanske man kan få se lite bilder därifrån efteråt :)

Anonym sa...

jag ska visa upp klänningar ikväll! Blåmärken på benen har jag också. Najs!

Anonym sa...

Det kommer att gå strålande!