tisdag, maj 13, 2008

Caroline Winberg hos Lindex


Nu blir jag ledsen. Lindex har anlitat modellen Caroline Winberg att visa sommarens badmode. Inget ont om henne. Det är bara det att jag och hon ser väldigt olika ut.

Finns inte på kartan att jag kan avgöra hur en bikini kommer att sitta på mig genom att titta på ett benrangel med långa ben. Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen: fram för fler ”vanliga” kvinnor till galgar i klädreklamen!

Efterlyser även läckra baddräkter för mjuka magar och runda höfter i svenska butiker. Hittills har jag inte sett en enda. Skapelsen till höger på bilden ovan är ett hån mot allt vad kvinnliga former heter.

4 kommentarer:

Nelli sa...

aaw... jag vet. butikerna är lite snåla med utbudet :/

Anonym sa...

Ja, det mesta påminner om varandra. Ingen som vågar sticka ut hakan och tänka annorlunda?

Anonym sa...

ja, fast det måste finnas alla olika typer av modeller, de finns juh faktiskt det som är långa och smala likaväl som korta och tjocka=)Även fast jag själv inte är så lång och smal.

Anonym sa...

Absolut, det är variation jag efterlyser! I dag är alla långa och smala.