söndag, januari 25, 2009

Svarta skinnhandskar sökes


Jag är så förbannad på själv! Har tappat en skinnhandske. Vad betyder det? Jo, att jag måste köpa ett nytt par. Låter kanske inte så jobbigt. Men det är det. Jag bor inte i närheten av en butik som säljer handskar eller damkläder.

Blir alltså till att avsätta en halv dag för att ta sig in till city och shoppa nya handskar. Hade H&M haft ett par i nätbutiken i dag hade jag slagit till direkt. Minns att min senaste jakt på svarta, ofodrade skinnhandskar i minsta storleken drog ut rejält på tiden. Det var liksom omöjligt att finna några.

Lädret ovan finns hos Ellos, vars leveranstider är för långa för min smak. Dessutom har jag ju lovat mig själv att aldrig mer handla därifrån efter att jag fick hem ett erbjudande om ockerlån från Ellos.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skinnhandskar är sås nyggt!

Anonym sa...

Speciellt när man inte slarvar bort dem :)