lördag, januari 17, 2009

Nike Air Pegasus


Någon som har sett ett par Nike Air Pegasus i storlek 36 på rea? Mitt nuvarande par är för skitigt för att använda på gymmet. Planerar att köpa nya löparskor till våren. Men nu behöver jag också ett par för inomhusbruk á la löpband.

Dojan ovan finns hos Stadium för 1 099 kronor (dock ej i storlek 36). Det blir 2 198 kronor om man ska köpa två par. Fast bra skor och en schysst sportbh är guld värt när man tränar.

I stället kan man snåla in på flotta märkesbyxor och överdelar som kostar en smärre förmögenhet bara för att det råkar vara en viss logga på ryggen.

Är det förresten bara jag som tycker att Stadiums hemsida är lite svår att komma i på? Den verkar ofta vara överbelastad och ligga nere. För att inte tala om den gräsliga musiken.

Dunka dunka är okej på webbsidor, men det ska ta max en nanosekund att hitta avstängningsknappen eller volymreglaget. En bloggerska nära dig fann ingen sådan knapp hos Stadium. I stället blev det till att stänga av högtalarna på datorn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Får jag lämna en efterlysning här...? Vi är ju många som läser din otroligt ofta uppdaterade och informativa blogg ( !! ) och mitt kniviga problem är att jag letar efter ett speciellt vinställ. Kanske kan du eller någon annan veta var jag ska leta?
Det är en snedskuren bräda helt enkelt; med ett svarvat hål upptill där flaskan skall sitta.
Säkert väldigt matematiskt beräknat då det inte skulle funka att försöka på sig att göra en sån själv, även om det låter enkelt....

Med hopp om att jag har tur!
Hälsar Linda

Anonym sa...

Tack för de fina orden. Tyvärr vet jag inte var du ska leta. Men någon annan som läser kanske gör det. Håll tummarna!