tisdag, januari 13, 2009

Sportbyxor Puma


Jag har ännu inte givit upp jakten på ett par schyssta träningsbrallor att åma mig i på gymmet. De jag har provat hittills har antingen varit för långa eller för korta för att passa en pygmé som undertecknad. Men skam den som ger sig.

De ¾-långa Pumabyxorna ovan hos La Redoute mäter 65 centimeter i benen. Därmed borde de funka som långbrallor på lilla mig. Mina röda byxor från ASOS Petite var som bekant 67 centimeter långa och satt bra. Ett par centimeter hit eller dit kan inte göra så stor skillnad.

Dessutom gillar jag Puma. Köpte ett par joggingbrallor från märket i storlek 152 för en himla massa år sedan som jag fortfarande använder som mysbyxor hemma. Fast hosta upp 499 kronor för något som jag inte kan prova… Nja, jag vet inte. Sånt gör jag kanske bara när det gäller skor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte ett par för ett dag sen. Minns inte vad det var för märke dock =/ Men sen har jag siktat in på mig herrarnas 3/4 brallor. Jag vill gärna ha lite lösare kläder när jag tränare. De ser såå sköna ut! Lycka till i sökandet.

Anonym sa...

Jag vill ha det lite tightare och i petitestorlek. Märket är dock egalt. Senast shoppade jag joggingbrallor på H&M:s pojkavdelning :)