lördag, december 20, 2008

Vill du klä dig som en kändis?


Nej, jag föredrar att ha min egen stil. Vad är vitsen med att apa efter andra?
Frågar gör alltså Pinky som aldrig lyckas klämma med en länk till butiken i nyhetsbreven. Adressen får man alltid försöka klura ut själv.

Formuleringar som ”i begränsad upplaga” och ”först till kvarn” är för övrigt inget som främjar min shoppinglust. Tvärtom. Ska det vara så förbannat märkvärdigt får det i stället vara. Jag håvar hellre fram plånboken hos Topshop Petite eller på H&M:s barnavdelning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En webbutik som jag inte förstår, alls! Nu är jag förstås 30+, så de riktar sig förmodligen inte ens till mig. Kändiskopior är så obeskrivligt ointressant. Och fel att skriva vad det är för material i kläderna!?

Anonym sa...

Jag tillhör nog inte heller målgruppen :)

Info om material och storleksmått är ett måste om jag ska nätshoppa! Det sistnämnda är dock Pinky hyfsat bra på att skriva ut.