lördag, december 20, 2008

Tjackat gröna stövlar


Den som har hängt här ett tag vet jag både en och två gånger har lovprisat stövlarna ovan. Gissa vad? Nu är de mina! Via Malinbloggen fick jag nys om att Bianco hade börjat rea ut dojorna. Alltså traskade jag dit och frågade om storlek 36 fanns kvar. Det gjorde den.

Fast jag behöver ändå ha en sula i. Stövlarna känns stora. Om det beror på att mina fötter har krympt eller om det är storlekarna som har blivit större ska vara osagt. Var med om samma sak i somras hos Scorett. Och det gör mig oroad. Alla som någonsin har letat efter 35:or vet att utbudet är mycket begränsat.

Måste också ge en eloge till expediten hos Bianco i Soukgallerian på Drottninggatan i Stockholm. Jättetrevlig tjej!

Grönt är för övrigt vårens färg. Det har jag bestämt. Närmast återstår att finna den stickade ullkoftan från Odd Molly i grönt. Någon som nyligen har sett ett exemplar i storlek tre?

Inga kommentarer: