söndag, december 28, 2008

Odd Molly online


Det har blivit dags för en ny lista över nätbutiker som säljer Odd Molly. Ut åker Sheilastore som har lagt ned butiken. In kommer i stället Bubbleroom, Gucce, Lyxoutlet, Miss Greta, StreetOutlet, Yoox och danska Butik Cha.

AjaBaja Kids
Bodhi
Bubbleroom
Butik Cha
Country-dreams
Fashionabelle
FolkArt
Gucce
Haven
Juniform
Lyxoutlet
Milk and Honey
Miss Greta
Nordic Bazar
Redhe of Sweden
Semode
Sid & Sally
Stayhard
StreetOutlet
TinTin Style
Tradera
Yoox
Zoovillage

Listan är på inget sätt fullständig. Fyll gärna på med fler webbshopar som kränger Odd Molly online! Jag är på jakt efter koftan ovan i grönt (storlek 3) som tyvärr är slutsåld på alla Mollyställen jag känner till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack för en jättebra blogg! Du är så snabb med att nosa upp guldkorn, bra tips och annat!Har ej kommenterat tidigrae men jag läser din blogg varje dag.
Kanske kan jag nu bidra med att tipsa om att den gröna odd mollykoftan som även finns i andra färger; kommer ut i butik på nytt i jan-feb om du orkar vänta tills dess :-)
Den kommer då ha ett lila knytband istället och vara i bomull!

Anonym sa...

Tack – både för komplimangen & infon! Initierade läsare är guld värda. Och bomull passar bättre till våren.

Odd molly rea sa...

Tack för en grym lista! Den här lägger jag till bland favoriter så kan jag titta in varje gång jag planerar odd molly köp :D