lördag, december 13, 2008

Gröna stövlar


Den som har hängt här ett tag vet att en bloggerska när dig är fruktansvärt sugen på de gröna stövlarna ovan. Var på vippen att köpa dem i dag hos Bianco. Kände och sniffade på ett par i storlek 36.

Sedan dök den lilla systern upp och undrade om jag hade lämnat hjärncellerna hemma. Hon tycker kort sagt att färgen är gräslig. Så det menlösa våpet inom mig ställde snällt tillbaka skorna i butikshyllan.

Ångrar mig lite nu. Fast bara lite. Användningstillfällena för grönt är för få i mitt liv för att jag ska hosta upp tusen spänn för ett par stövlar. Men vem vet vad som händer om de dyker upp på rea…

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag tycker stövlarna är både snygga och användbara och räknar kallt med att hitta ett par 39:or på rean!! :-)

Anonym sa...

Jag är inne på samma sak fast i storlek 36 :)