söndag, augusti 24, 2008

Linda Rosings blogg

Linda Rosing drar tydligen in storkovan på sin blogg. Och nog får man en annan bild av henne där än den som har valsat runt i kvällstidningarna de senaste åren. Dessutom svär hon mindre än Carolina Gynning, vilket jag uppskattar.

Jodå, jag läser Gynnings blogg också… och Natacha Peyres med. Fast allra bäst tycker jag att Robert Lauls fotbollsblogg är.

Pernilla Wahlgrens blogg är en annan favorit. Hon och jag är ungefär lika stora på längden, så jag ser wahlgrenskan som en stor inspirationskälla vad gäller kläder. Dessutom är hon himla vacker! Kan inte fatta att bruden är 40 år och har fött fyra barn. Kan du?

Englas blogg gillade jag för drygt ett år sedan när hon var supersnyggt gravid. Mina kurvor gör att jag i dag har svårt att identifiera mig med henne. Blondinbella är för ung för att falla en tant som mig i smaken. Fast jag gillar donnans driftighet.

Inga kommentarer: