fredag, augusti 22, 2008

Jesper Kärrbrink bäst klädd

Tidningen Café har utsett farbrorn som kom på kant med Margareta Winberg i Svenska Spels styrelse och numera bossar på Eniro till Sveriges bäst klädde affärsman. Rätt eller fel? Jag vet inte. Har urusel koll på hans garderob. Men jag instämmer i det han säger till Dagens Industri om att skorna är avgörande för helhetsintrycket:

”Har man en jättesnygg kostym och ett par fula fransiga skor som inte är skötta, då faller kostymen”. Amen.

Annars är jag väldigt svag för plaggen som Manolo radar upp i sin stilguide inför hösten. Så vill jag att en karl ska klä sig! Klassiskt och enkelt. Nu väntar jag bara på att årets bäst klädda affärskvinna ska koras. Blir det SEB:s Annika Falkengren kommer jag att gråta stora krokodiltårar. Hon ser snygg, men tråkig ut.

2 kommentarer:

Pinton sa...

hei! kom tilfeldigvis over bloggen din og jeg synes den er skikkelig bra:) Mange br tips! kommer nok til å følge med her:)

Anonym sa...

Tack! Det finns många brudar som gör det här så mycket bättre än mig :)