tisdag, augusti 26, 2008

Gummistövlar

SpotOn
Viking
Viking

Gummistöveln går tydligen mot en renässans i höst, enligt Expressens förståsigpåare. Själv tycker jag skon mest hör hemma i skogen. Men visst, jag erkänner: jag har traskat till jobbet i gummistövlar våta sensommardagar. Väl på plats vid skrivbordet har jag dock bytt till andra skor. Alltså är gummi på fötterna inget högprioriterat område för en storstadstös som mig.

Stövlarna ovan från Viking och SpotOn hos Have2Have är för dyra för min börs. Har sett att det finns billigare alternativ hos exempelvis H&M och Din Skon. Max 300 kronor – där går min budget. Hoppas ju på bra väder och att jag därmed inte ska behöva använda gummit så ofta.

Gummistövlar med klack likt modellen i mitten är inte min grej. Tycker som sagt att det är skor som hör hemma i skogen. Däremot är jag väldigt svag för rött – oavsett terräng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, vilka söta stövlar med klack! xD

Anonym sa...

Chic så det förslår!