lördag, juli 26, 2008

Turkos bikini


Det som göms i snö kommer upp i tö. Typ. Bikinin ovan köpte jag på Cubus i september för två år sedan. Sedan åkte den rakt ner i byrålådan. Där har den legat – bortglömd – tills i dag. När grannen dök upp i turkos bikini började hjärncellerna jobba.

”Hm, nåt liknande har jag också någonstans”, tänkte undertecknad och började gräva i byrån. Hittade den efter ett tag med prislappar och allt kvar.

Tyvärr har jag inte kropp för att se bra ut i bikini. Jag behöver mer rejäla saker än minimala piprensare till band på överdelen. Sola i hemmets lugna vrå där ingen ser mig går dock bra.

Annars är jag fortfarande på jakt efter en snygg baddräkt eller schysst bikini för galanta damer med kurvor.

Skulle vilja ha nåt i Marilyn Monore-stil. Hittills har jag endast ramlat över en svindyr baddräkt från Victoria’s Secret samt lokaliserat en bikinitrosa för mjuka magar hos Sally & Sara.

Inga kommentarer: