söndag, juli 06, 2008

Moulin Rouge, here I come!

899 kr
1 399kr
949 kr
1 399 kr
1 099 kr

Fast mina tankar går först till gamla westernfilmer och arbetande saloonsflickor när jag ser underkläderna ovan hos Branten. Jag skulle dock aldrig betala 1 400 kronor för en bh – att den är gjord av siden spelar liksom ingen roll.

Det är vid tillfällen som detta som jag önskar att jag hade rik Krösus till älskare att skicka ut på shoppingturné. För jag gillar underkläder av det mer rejäla slaget. Pressa in bred rumpor med celluliter i minimala stringtrosor är aldrig en hit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, det där var inte billiga underkläder. Jag är lite av fröken snål ibland, och vill inte lägga hur mycket som helst på pytte lite tyg, som kallas trosor.

Anonym sa...

Instämmer. Mitt trostak är också ganska lågt satt. Kvalité i alla ära; jag är för otrendig för att uppskatta hajpade märken. H&M och Lindex duger bra.

Anonym sa...

Men så tycker jag med :D

Fina underkläder men på tok för dyra för min plånbok ;)