söndag, april 27, 2008

Vadderade trosor

399 kr

Trodde nästan att jag hade sett det mesta vad fåfängan kan skapa. Inklusive gårdagens inlägg om badbyxan med push-upeffekt för män. Men det här är nästan ett strå vassare.

Huit har plockat fram en vadderad trosa för den som vill ha lite bredare rumpa. Slutsats: män vill fylla ut fram, kvinnor vill ha fläsket bak.

Personligen tycker jag att modellen ovan påminner om en bakvänd variant av min axelbandslösa bh från Urban Outfitters.

Bild från Accessora.

3 kommentarer:

MalinKa sa...

*skrattar*
Jag är då helt utan rumpa så det där vore kanske något för mig... fick till och med gliringar på jobbet idag för att mina jeans hängde där bak...=)
Ha det bra! Fin sida förresten!

Anonym sa...

Tack.

Själv skulle jag vilja klippa bort byxbenen och förvandla trosa till en axelbandslös bh.

Anonym sa...

Jag är intresserad av att köpa ett par och prova på. Hur kommer jag i kontakt med dig Rebecca?
Sussi