Söt, va? Koftan ovan hos Chicy ger mig Chanelvibbar. Fast storlek ”one size 34-36” låter lite litet för att passa mina breda axlar. Ettt plus i kanten till butiken för att måtten stor noga utskrivna på sidan.
onsdag, november 12, 2008
Kofta likt Chanel
Söt, va? Koftan ovan hos Chicy ger mig Chanelvibbar. Fast storlek ”one size 34-36” låter lite litet för att passa mina breda axlar. Ettt plus i kanten till butiken för att måtten stor noga utskrivna på sidan.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Åhh vilken fin kofta
Väldigt söt! Bara att beklaga att den finns blott i en storlek.
Skicka en kommentar